donderdag 12 maart 2009

Scrapland

Tja, het gaat niet zo goed in scrapland. Er sneuvelen nogal wat winkeltjes. Jammer genoeg ook Scrapland, waar ik nog maar pas lid was geworden van het creative team. Kennelijk ben ik niet zo goed voor de clandizie???


Ik wens Nancy van Scrapland heel veel succes! Heel jammer dat Scrapland is gestopt, maar wat niet meer kan......


Ook de Creatie gaat sluiten. Ik geloof dat ze nog een keer een opruiming houden en dan valt het doek. Jammer, want de Creatie is ook al zo een leuke winkel.


NU maar hopen dat dit het is en dat er niet nog meer winkels gaan sluiten. Dus allemaal snel naar je lokale scrapwinkel en inkopen doen!!! Ik weet dat je het wilt, want er zijn weer zoveel nieuwe spullen binnen. De nieuwe lijnen van Sassafras en my little shoebox etc. Dus sponsoren die winkels, dan blijven ze lekker bestaan.


1 opmerking:

Angèle zei

Lieve Paricia, er staan op mijn blog 2 awards voor jou klaar!

Groetjes, Angèle